S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

Maxmoda
Juhoslovanská 5
04013 Košice
tel: +421 905 542 573
info@maxmoda.sk

TOVAR V AKCII

naša cena 22 €
skladom
naša cena 30 €
skladom
naša cena 25 €
skladom

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

 

 
 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Dušan Jalč, Juhoslovanská 5 04013 Košice.
  2. Predávajúcim je Dušan Jalč, Juhoslovanská 5 04013 Košice.
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope Maxmoda.sk je živnostník Dušan Jalč, Juhoslovanská 5 04013 Košice.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
  3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi
  2. a. platba dobierkou 
  3. b. platba na účet po elektronickom doručení predfaktúry
  4. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 15 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
  1. a. Slovenskej pošty,
  2. b.vlastnou dopravou predávajúceho

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platby. 

    1. Poplatky sú uvedené v cenníku pri zadávaní objednávky.

    2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien          za tieto služby.

    3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za           predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar je právo kupujúceho bez storno poplatku.Formulár na ODSTÚPENIE OD ZMLUVY Vám posielame už priamo s potvrdením Vašej objednávky.

 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  3. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  4. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  5. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  6. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby,ktoré sú vymedzené v §7 odst.6písm.a) až l) zákona č.102/2014 Z.z.Medzi tieto sa zaraďuje tovar zhotovený na základe požiadaviek spotrebiteľa,ktorý nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť,ak bol tovar zabalený a tento obal bol porušený a podobne.Aktuálne znenie je dostupné v platnom zákone uvedenom v tomto bode.

Článok X. 

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

  2. Kupujúci je povinný:
    a. prevziať objednaný tovar,
    b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

  3. Predávajúci je povinný:
    a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    b. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu.

 

Článok XII

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

  4. Tieto podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

  5. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

  6. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 29. decembra 2014.

  7. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektucertifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  8. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom,ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu,alebo ak sa domnieva,že predávajúci porušil jeho práva,má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťouo nápravu.Ak predávajúci na žiadosť odpovie zamietavo,alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania,spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č.391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľskýchsporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov prvo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu.Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia-(www.soi.sk)-alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky((https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1),pričom spotrebiteľ má právo voľby,na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sa obráti.Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternetívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line,ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.   Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternetívneho riešenia sporov.
  9. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č.40/1964 Zb.Zákona č.250/2007 Z.z.,Zákona č.102/2014 Z.z.,Zákona č.18/2018 Z.z.,Zákona č.22/2004 Z.z.,ako aj Zákona513/1991Z.z.


V Košiciach, 15.01.2023

KONTAKTY

Maxmoda

Adresa: Juhoslovanská 5

PSČ: 04013 Košice

Email: info@maxmoda.sk

Telefón: +421 905 542 573

YTI2Y